fredag 6 december 2013

glädjepanik i bussen

För en liten stund sedan fick jag den här fantastiska bilden, vilken illustrerar hur långt min låtsaspappa kommit med golvläggandet i mitt lilla hus. Blev så lycklig att jag hade kunnat gråta där jag satt på bussen. Nu börjar det äntligen likna ett rum igen, och inte bara ett hål med massor av grus och tidningar från 50-talet. Är otroligt jävla glad att jag har Lasse som låtsaspappa. Nu känns det som att det finns ett ljus i tunneln. 


Ikväll händer inte allt för många knop annars. Dagen har bestått av inställda lektioner, julbrunch, basgruppsarbete, en motsträvig promenad in till stan (tur att jag fick mellanlanda hos Gabriel och samtidigt se hur fin hans nya lägenhet är), en svettig klädprovning och sedan en bussfärd hem. Fick med mig ett sjukt fint linne och ett par byxor från House of Belle som jag ska ha imorgon när jag och några till ska ut. Nu har jag beställt en pizza från onlinepizza. Ska bli spännande och se om den dyker upp! S mår inte hundra, så jag orkade inte ställa mig och laga någon middag, men är svinhungrig så det fick bli lite onyttigt ikväll. Senare blir det idol och självklart kommer jag sitta och pilla med min nya älskling (datorn). Ha nu en fin fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar