tisdag 10 december 2013

.

Vilken jävla dag. Igår hoppades jag på att tisdagen skulle bli bättre, men det blev den då inte. Den mest frustrerande och förvirrande förmiddagen jag varit med om hittills i skolan. Bröt ihop ett kort ögonblick för att det helt enkelt blev för mycket, och efter skolan begav jag mig till älskade falkenberg. Gick och lånade tre böcker som jag kanske behöver till min hemtenta, och satte mig där en stund i tystnaden för att andas innan jag gick hem till pappa. Kikade in i mitt hus och blev lite gladare av att golvet ser grymt bra ut och att jag kan se att det faktiskt börjar arta sig. På fredag ska vi kanske måla rummet och lacka golvet, sedan är det nästan klart för att kunna bo där igen. Fy fan vad jag längtar!

Ska spendera min kväll här i falkenberg för att hämta krafter, och bege mig till halmstad sent ikväll för att bara sova där. S är inte hemma och jag orkar verkligen inte vara själv just nu.

1 kommentar:

  1. Kramar till dig och hoppas du fått sova på dig och samla ny energi, skulle jag med behöva
    kram

    SvaraRadera