måndag 1 juni 2015

grillpremiär och spöregn

Grillpremiär på landet tillsammans med två eminenta kvinnor. Helt klart en bättre måndag.


Jag hade med mig en brassestol som jag slängde upp i trädgården medan Nattan satt bredvid och gjorde i ordning salladen (för övrigt en av de godaste jag ätit).


Kossorna kände antagligen den makalösa doften från grillen och kom förbi för att hälsa.


Det här alltså. ❤



Precis när vi dukat och gjort fint ute i trädgården och det sista skulle grillas kom en riktig skur. Fick springa in med allting igen och istället duka inne vid soffbordet, men lika bra gick det. Rebecca var dock tvungen att grilla färdigt. Där av den här klassiska "svensk sommar"-bilden.


Stört gott var det!



Vid halv tio begav jag mig hemåt och körde förbi detta, så var självklart tvungen att stanna vid sidan av vägen och föreviga. Euforin inombords går inte ens att beskriva. Överbra kväll i alla fall.

1 kommentar: