fredag 12 juni 2015

heldag med bror + träningspasset från helvetet

Idag har jag hållit mig hemma och hängt mesta dels av tiden med bror. Vi har gosat med hund, jag har testat att locka mitt hår med min nya locktång och så har vi handlat och gjort köttfärssås och spagetti tillsammans. Jag hann även städa toaletten och lösa en propp i handfatet innan vi skulle göra juice inne hos bror. Därefter åkte vi till gymmet och körde ett intensivt pass som varade i drygt två timmar, så nu är jag nyss hemkommen och har duschat. Är helt slutkörd.

Bästa maskinen en kan äga.


Nu sitter bror och skissar på en hemlis inne hos mig medan tv:n är igång i bakgrunden. Efter det blir det att ladda med massor av timmars sömn för imorgon tar brors flickvän studenten och då ska vi vara pigga och peppade!

1 kommentar:

  1. Mysigt och hänga med bror och mysa med hund, det förstår du jag med skulle vilja ;)

    SvaraRadera