måndag 15 juni 2015

rus

En helt säregen helg har passerat. Har fått vara med om att fira en euforisk student - titta på utspring, hänga ros runt halsen, en kortege som var nära att få mig att brista ut i ett sentimentalt och hulkande gråt på grund av alla lyckliga jäkla studenter som fick flaken att studsa genom stan, samt en studentmottagning med massor av bra människor.

Igår fick jag spendera tid med pappa, pojkvän, bror och lillasyster, äta pizza och titta på säsong tre av orange is the new black. Och idag har jag fått sitta en timma i kyrkan och lyssna på när min magnifika lillasyster sjöng så att tårarna åter igen ville spilla över och min kropp ville vränga sig ut och in. Har så fantastiska människor runt omkring mig och av någon anledning gör det mig mer blödig än i vanliga fall.


Såhär såg lille jag ut i fredags när vi firade att Paulina tagit studenten.


Blir helt salig av hur fint det är med sommar, kyrkor, människor och musik.


Bilder som tagits med systemkamera på student osv kommer inom kort. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar