onsdag 3 juni 2015

mina första sommarlovstimmar

Klockan ett idag skickade jag in min sista tenta för denna terminen och därefter spenderade jag mina första helt fria sommarlovstimmar, vilka jag ägnade åt att färglägga en utskrift. Efter att ha gjort massvis av viktiga vuxengrejer den senaste tiden kände jag att jag behövde utföra en aktivitet där det svåraste valet jag skulle ställas inför var att välja vilken färg jag skulle ha till vad. Någon timma senare kom Rebecca hit då hon också fick en bild att färglägga, samtidigt som vi drack kaffe och pratade.


Vid fyra var vi tvungna att slita oss för att hinna iväg och göra några ärenden, som bland annat innebar att jag äntligen hittade en duglig bikini. Därefter har jag lagat mat, umgåtts en stund med pappa och sedan målat klart min bild. Vädret har varit under all kritik idag, så det fick bli en slapp innedag. Dock väldigt behagligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar