fredag 26 juni 2015

sommarprat och sol.

Efter frukost och ett avsnitt mannen som talar med hundar visade sig solen finnas på riktigt, så jag skyndade mig in i badrummet, smorde in mig, tog på mig shorts och linne (för kallt för bikini) och satte mig för att sola en stund medan sommar i P1 spelades. Trots isiga vindar och en hel del moln, var det riktigt skönt att ligga ute en stund och känna på sommaren.




När molnen valde att ta över blev det alldeles för kallt. Gick istället in och lade mig i soffan för att titta några avsnitt vänner, käka lunch och förbereda mig för kvällens träningspass.

Nu är det dags att sussa. Imorgon är det fredag, vilket betyder att Sebbe kommer hit och på lördag åker vi iväg någonstans som jag inte har en aning om. Sebbe har planerat en överraskning för att fira vår femårsdag. Då vi åker har vi dock varit tillsammans i fem år och en månad. Himla bra.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar