måndag 8 juni 2015

sen träning, hundgos och ge-kås

Igår efter bal-fotograferandet drog jag och bror på oss träningskläder för ett pass på gymmet. Anlände vid kvart över nio och var hemma elva på kvällen. Så skönt att bara ha sällskap av ett fåtal andra personer och slippa vänta på maskiner och träningsredskap. Det blev ett riktigt svettigt och intensivt pass. Efteråt hämtade vi Paulina och hennes vän på strandbaden och vid halv två dunsade jag i sängen och somnade på studs. Himla go känsla.


Var så längesedan jag gjorde den hederliga plankan. Därmed fick det bli en plankanselfie. Klart ett ögonblick värt att föreviga.


Vaknade halv elva idag, helt utvilad. När jag ätit frukost och fixat i ordning mig gick jag in till bror som passade Agnes och fick gosa en timma innan Rebecca hämtade upp mig för att åka till ge-kås. Hade egentligen inga ärenden att uträtta, men ställde upp som sällskap och fick med mig en del hem ändå.

Bland annat en svinbra locktång, hårspray, redskap att göra fint fötterna med, bollar till strandtennis (?!), mascara och ögonskugga. Grejer som jag ändå tänkt köpa och tittat ut i andra affärer, men som blev några hundralappar billigare på ge-kås. Bra ändå.



Helt slut, så nu har jag parkerat mig i soffan för att endast ta det lugnt resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar