tisdag 21 april 2015

zonjasaknad

Bläddrar i arkivet och läser om sådant som var vardag för tre år sedan. Min vardag, som förändrats utan att jag egentligen tänkt på det. Kommer endast ihåg fragment av olika perioder, men går en tillbaka kan jag läsa precis hur jag tänkte, kände och resonerade för tre-fyra år sedan. Majoriteten av tiden var jag vilsen, trött och orolig. Enorm skillnad idag. Dock var det på den tiden jag hade förmånen att förgylla mina arbetslösa dagar med den goaste mopsen. Saknar henne så. jävla. mycket.


2 kommentarer:

  1. Tack för oerhört snälla ord inne hos mig!

    Jag hittade nog hit genom en bloggsurfning, kollade någon som hade kommenterat en blogg jag läste och gick vidare så tills jag hamnade här. Gillade både bilder och text här också!

    Och ang historik på bloggen sådär, det är en av mina största anledningar till att blogga, att kunna läsa om mig själv. Kanske lite narcissistiskt, men kul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Och ja, det är en av de roliga grejerna med att blogga - att kunna gå tillbaka och se hur ens liv förändrats.

      Radera