torsdag 2 april 2015

hockey!

Veckan har känts oändlig, mestadels på grund av att jag inte kunnat sova. Har varit uppe fler timmar denna veckan än någon vecka på länge, och min kropp protesterar på alla sätt den kan. Så jag är extra glad för att få vara ledig i fyra dagar - utan plugg, stress och tidiga morgnar.

Ikväll spenderar jag ensam framför kanal 12. Tredje semifinalen mellan frölunda och växjö! Just nu står det 1-1 i matcher och idag spelar frölunda hemma, så det ska dem ta. Hoppas att min bror, pappa och morbror med familj som är där och tittar bringar fram någon slags energi som får frölunda att köra växjö in i sargen och pucken in i mål. Det hade smakat. Är så avis på att dem ska dit och jag får sitta ensam och titta. Det skedde nämligen ett missförstånd när pappa ringde klockan sju en morgon och frågade om jag skulle med. Är inte en morgonpigg människa så jag tog fel på datum och sa att jag inte kunde följa med. Surt som attan, men å andra sidan kan jag käka ostfralla och dricka kaffe samtidigt som jag njuter av matchen.

Om det blir final ska vi fanimej upp och titta!



Nya toppen - en dröm från dagmar. Ibland slumpar det sig så att till och med jag lyckas pricka det perfekta tillfället! Rea - och endast min storlek kvar. Så himla glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar