lördag 11 april 2015

den senaste veckan


Onsdag. Efter en heldag i skolan satte jag mig och lapade sol på sebbes balkong i väntan på att möta upp Lovisa. Handlade på maxi inför fredagen och fikade hemma hos henne.


Solen <3


Fick hem försenade födelsedagspresenter av Lovisa, vilket medförde lyxen att få öppna paket även om jag inte fyllde år! Alla som fyller i december borde få en april-gåva av något slag.


Torsdag. På kvällen när livet kändes jobbigt och dumt bestämde jag mig för att börja fotografera tråkiga vardagsgrejer. En av sakerna som kan suga att behöva göra varje dag är att borsta tänderna. Blev dock mycket roligare när en fick bilder på det.

Fredag. Tråkig vardagsgrej - att gå till netto och köpa vispgrädde.

Tråkig vardagsgrej - gå i trappor.

Efter att ha lagat mat, legat i soffan och halvsovit och duschat gjorde jag mig iordning för att fira Lovisa på fredagkvällen. Hon fyller år på tisdag, så det blev till att fira henne tillsammans med några andra tjejer. Åt pizza, pratade och myste mest bara.



Såhär såg det ut när jag hoppat av bussen i stan och gick för att möta tjejerna vid pizzerian. Den här årstiden ger mig pirr i magen!

TACK FÖR MIG, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar