torsdag 2 april 2015

högtider

Om högtider endast kunde handla om att en fick ledigt från jobbet/skolan för att äta hade jag varit jävligt nöjd. Allt som hör till - jesus, påskharen och påskägg kan vi strunta i. Pysslet får stanna och maten gärna uppdateras. Högtider får gärna innebära att en träffar bra människor över en middag, men det ska inte vara ett måste. Dock ska det bli gött att äta mat hos pappa imorgon och med Sebbes pappa på lördag. Annars ska jag och Sebbe bara ta vara på varandra och bara vara. Har umgåtts alldeles för lite det senaste, så vi har att ta igen.

Sammanfattning: Jag är lycklig om jag får umgås med människor jag tycker om, äta god mat och känna ledighetens stressfria dagar. Ska även försöka komma ut i naturen och fotografera! Var allt för längesedan nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar