tisdag 21 april 2015

oglödig osv

I söndags var jag och Sebastian ute i naturen och luffade. Ganska vanlig förekommande syssla för oss, när vädret är på bra humör. Jag har dock inte förmått mig att lägga upp några bilder, eftersom det råder någon sorts redigeringskramp och alla reglage jag drar i blir fel eller fult. Därför får ni en bild tagen av Sebastian så länge - på mina korvfingrar och kantarellöron (magiskt). Fnissar när jag ser bilden. Så omedveten om hur en ser ut i olika vinklar. Sebastian skrattade även åt hur jag håller kameran när jag fotar och jag kan faktiskt inte hålla på något annat sätt i horisontellt läge. Svaga fingrar - tung kamera. Så är det. Får se om jag återfår glöden och tillslut redigerar bilderna. Just nu blir bara allt i svartvitt och inte ens det blir bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar