måndag 12 november 2012

vi som krossas, krossar och går på

Har inte varit ute och fotograferat på länge nu. Det blir mörkt så snabbt, och jag är inte den som går upp tidigt på morgonen om jag inte har något att gå upp till. Istället ligger jag och läser till fyra på morgonen.

I helgen har jag och S börjat på ett nytt pussel, och medan S åkte och spelade airsoft på lördagen stannade jag och Zonja hemma och myste hela dagen.


Söndagen spenderades inne hos pappa då det var fars dag och hans födelsedag. Åt god middag och fick denna tårtan till efterrätt. Och av oss fick pappa en lärobok i spanska, då han är fast besluten om att han ska flytta till Spanien när han blir pensionär.


Åkte senare på söndagen hem till S. Satt och spelade kort till klockan blev dags för S att lägga sig. När han hade somnat läste jag ut Hypnotisören och började sedan på Lars Keplers andra bok Paganinikontraktet.


Instagram: lovisabengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar