torsdag 15 november 2012

saknade vänner och tider

Idag har det varit en av de finaste höstdagarna hittills här i Falkenberg. Solen har stått framme och sipprat in bland persienner och rullgardiner. Vaknade åter igen upp sent. Hade en bultande huvudvärk, så promenaden med evelina fick ställas in. Men så kom hon hit efter hon slutat jobba istället och drack kaffe och pratade. Väldigt mysigt.

Ikväll åker jag till S och stannar där tills lördag. Tänkte titta in på öppet hus på min gamla skola på lördag innan jag och S ska iväg med hans jobb. Min kusin är elevambassadör, så därför har man ju en anledning. Saknar Ljud-och bildskolan väldigt mycket ibland, på grund av alla fina lärare och vänner som man träffade dagligen. Saknar Sara som bytte skola i början av tvåan, som jag tidigare spenderade varje skoldag och de flesta helger med. Saknar även Lovisas närvaro. Hon var en stor del i att jag klarade av skolan de sista året, och är även en stor anledning till att jag klarar av livet när allting inte stämmer. Det var så bra att träffas varje dag. Så himla bra.

 Finaste Lovisa.

 Saknade, älskade Sara.


Och Gabriel, som alltidalltid hade humöret uppe. Som smittade av sig. Hur sur man än var gick det inte att inte skratta med Gabbe. Nu har han flyttat till Stockholm, vilket suger.

Bästa Gabbelina.

1 kommentar:

  1. Ha det nu underbart.
    fina foton och vänner.
    Tur att minnen kan sitta i foton, alltid går de plocka fram och se och sakna med minnen, glädje och allt därtill .

    En trevlig fredag och helg önskar jag dig.
    Kram

    Kram

    SvaraRadera