torsdag 29 november 2012

krya på mig.

Det har inte direkt varit någon dans på rosor de senaste dagarna, och det blir bara värre. Imorse när jag vaknade kändes det som att mitt huvud var i samma storlek som en badboll, men istället för luft var den fylld med snor. Jävligt fräscht. Jag är inte särskilt glad i denna dunderförkylningen, då jag är en rastlös människa som inte gillar att ligga och vila hela dagen.




Har i vilket fall haft musjakt inatt igen, och imorse satt den där i fällan. Den andra musen på tre dagar. Jag undrar hur fan dem kommer in, och hur många jag egentligen har här inne. Får rysningar av tanken på en musarmé som kommer och invaderar mitt hem. Usch! Och det värsta av allt är att dem är i köket.

I vilket fall ska jag ställa mig och laga mat snart, och försöka undvika att snora i grytan. Haha. PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar