fredag 9 november 2012

finaste z.

Jag ser inte meningen med att sitta vid datorn när man har en svinbra bok att läsa och en hund som kräver ens närhet hela tiden. I veckan har jag varit hos S och Chris och hälsat på. Första kvällen tittade jag och S på film, först Twilight - New moon (som är döbra även om man sett den ett flertal gånger), och sedan S.W.A.T - firefight, som också är en väldigt sevärd film även om jag inte är den största anhängaren av actionfilmer.

Dag två var jag och Zonja ensamma hela dagen, i och med att båda männen har heltidsjobb. Vi hängde i soffan hela dagen. Jag läste Hypnotisören och Z krävde uppmärksamhet, sov och busade. När S kom hem spelade vi kort och sedan var det dags för mig att åka hem. Myste med thé och Twilight - Eclipse.

Nu är det fredag, och Z och S är snart påväg hit. Ska passa Z tills imorgon då husse hade saker att göra i helgen. Alltid lika mysigt!



Instagram: lovisabengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar