torsdag 22 november 2012

magisk himmel

Står man på min gata, som jag gjorde på det här fotot, ser det ut som att himlen har delats och att det ösregnar bara 300 meter bort. Har aldrig sett något liknande innan.



Inatt sov min bror hos mig. Han kan knappt vistas i sitt rum, då han får någon allergisk reaktion, och ingen vet vad det beror på med hundra procent. Så, imorse vaknade han upp på min soffa. S var i Falkenberg på utbildning så han var här och åt sin lunch. Jag kokade ägg och kaffe till mig och bror. Åt en lång god frukost och har nu varit duktig och städat toaletten och slängt i en tvätt.

Ikväll kommer mamma, lillasyster, mammas kollega Helen och hennes vovve hit på fika. Helens vovve ska vara här hela nästa vecka, så hon ska få bekanta sig med tillvaron medan vi äter lussekatter och dricker kaffe. Gillar dagar som dessa.

Kärlek! 

1 kommentar:

  1. Undrar vad det kan vara som han reagerar på, men mysigt att ha honom hos dig ändå
    kram

    SvaraRadera