måndag 19 november 2012

en till måndag

Min måndag har varit suverän. Faktiskt en av de bästa måndagarna på mycket länge.

Startade dagen med en sen frukost, hängde lite framför tvn och bestämde mig därefter för att gå ut en runda. Solen höll på att gå ner, och jag ångrar att jag inte tog med mig systemkameran för att kunna föreviga det ögonblicket, för det gjorde att lyckan bubblade i kroppen. Fixade iordning mig och åkte och handlade tillsammans med bror därefter.

 I Fredags läste jag ut Lars Keplers andra bok: Paganinikontraktet, och sa därefter till mamma att jag önskar mig den tredje och fjärde boken i födelsedagspresent. Dum som jag var trodde jag att jag skulle kunna hålla mig tills slutet av December. Gick förbi boken i affären, och både jag och bror köpte ett exemplar av Eldvittnet. Så, det är vad jag kommer syssla med ikväll. Kaffe, bok och naturgodis.



Instagram: lovisabengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar