onsdag 28 november 2012

tredje dagen av tristess

Det finns tyvärr inte särskilt mycket att sysselsätta sig med när man är sjuk, men idag känner jag mig som tur är bättre än tidigare sjukdagar. Igår tittade jag på första säsongen av Castle (har inte helt fastnat, men det fick duga.) Senare på kvällen kom Sebastian hit och förgyllde min tisdag. Jag lagade laxgryta med ris som vi sedan åt till sitcom-tisdagen på kanal 5.

Idag vaknade jag och Sessan tidigt. Hon ville ut och jag fick helt enkelt bara vara henne till lags. Satte på en kanna kaffe när jag kom in och gjorde frukost. Har bara myst i soffan framför Efter tio och har precis varit ute en runda till. Nu väntar jag på att mamma ska hämta upp mig för en loppis-runda. Ska avverka några ställen här i Falkenberg och försöka hitta några bordslöpare, ett nattduksbord och kanske något annat fint. Alltid roligt att fynda på second hand och loppisar. Och så ska jag hämta ut mitt efterlängtade paket från Monki.

Det var väl allt jag hade att säga för nu. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar