måndag 1 oktober 2012

sumpafallensöndag

Vi bestämde oss för att göra en söndagsutflykt, och jag fick bestämma destination. Självklart blev det till mitt favoritställe. Sumpafallen. När jag och min bror var små tog mamma och pappa med oss dit, med packad picknickkorg och allt. Har så fina minnen därifrån, och allt forsande och dån rensar tankarna när det behövs. Vi strosade runt där ett tag. Drack kallt kaffe och myste. Och när vi väl var i dem trakterna tog vi oss en snabb shoppingtur på gekås. Väl hemma har vi tittat klart på första säsongen av The middle, och bara tagit det lugnt i soffan. Nu sover S, och jag ska snart göra detsamma. Bra söndag! Godnatt






Foto&Redigering: LovisaBengtsson

2 kommentarer:

  1. Ohh så mysigt ni haft det, mysigt med picknick och sedan bara åka vart som =D

    SvaraRadera
  2. Ohhh så bra att jag tipsade om det då, för att de är verkligen fina och bra pris tycker jag, samt snyggt med retrostuk =D

    kraam

    SvaraRadera