onsdag 3 oktober 2012

ändrade planer.

Tog på mig ytterkläder, laddade kameran och var redo för att gå ut och fotografera. Nehepp. Möts av ett jävla regnoväder, som dessutom pågår i sidled. In igen. Så. Jävla. Irriterande. Men, jag kan trösta mig med att jag har haft en bra dag i övrigt. Har spenderat större delen av dagen med min bror (och då menar jag hela dagen, förutom den stunden jag stod i duschen. hehe). Vi startade dagen med kaffe inne hos mig, tittade på ett dvärgprogram och slöade tills klockan var tolv. Sedan var det dags att ta sig ut på promenad. Vi gick 8 kilometer, då Alex fick mig att springa emellanåt också. Duschade medan Alex satt på kaffe inne hos sig, gick in till honom och satte igång med verkstad. Dagens projekt fick bli min header, och jag ska inte ta åt mig ens lite av äran, för det är Alex förtjänst att den är kick-ass-snygg. Måste även tillägga att jag älskar att bo så nära min familj. Skönt att ha endast några meter till pappa&brors dörr. Puss


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Ja hösten är underbar, synd att det började regna då du hade tänkt ut och fota =(

    Kika in under min flik om oss, så finns det info om min kamera där =D
    kraaaam

    SvaraRadera