söndag 28 oktober 2012

älskade fina pojkvän

Sebastian hade planerat en överraskningskväll i Halmstad för mig och han igår. Håkan, Sebastians pappa, agerade chaufför och tog oss in till stan där vi först gick på restaurang. Åt en himmelskt god Italiensk burgare med klyftpotatis på Gastons. Tog en mojito som "förrätt" och en irish coffee efter maten, sedan var vi nöjda där och gick till James och tog en öl för att fördriva tiden innan vi skulle på bio och se Hypnotisören. Blandade känslor angående filmen. Den var ganska förutsägbara, även om jag inte läst böckerna, samtidigt som den kunde vara lite läbbig ibland. Sebastian tyckte mest att den var långdragen, men inte slösad tid i alla fall. Dock hamnade jag jämte två tjejer som skrek när det var lite läskigt och som hela tiden berättade i förväg om vad dem trodde skulle hända. Tillslut hade jag lust att smälla till dem, men det hade nog blivit ganska dålig stämning då.

Efter filmen gick vi till James igen, tog en drink, men bestämde oss snabbt för att det var dags att åka hem. Var hemma vid kvart i ett, och somnade jävligt gött. Himla mysig kväll med min baby.


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar