onsdag 10 oktober 2012

min lille going

Det har varit några riktigt mysiga dagar, men igår var det dags att skjutsa hem lillan till landet igen. Hon är inte så mycket för stadslivet, vad jag sett dessa dagarna. Gillar inte bilar, mopeder, cyklar, människor som går förbi eller andra hundar som inte kan hålla käften. Det enda hon gillar med stan' är väl mig, för hon är hur go som helst när vi är inomhus. Vill ligga i knät hela tiden och svansar efter en vart man än går. Så, så fort man lämnat henne känns det tomt och jobbigt, men så får det vara. Någon gång när allting har löst sig ska jag skaffa mig en egen hund.

Annars händer det inte så mycket. Ska ut och gå idag, och ikväll är det ett nytt avsnitt av Grey's och Scandal. Jobbar även mina två sista dagar på jysk denna veckan, och på lördag ska jag vara hundvakt för en annan hund. Längtar tills Sebastian kommer hit. Saknar honom ovanligt mycket denna veckan.

Instagram: LovisaBengt

1 kommentar:

  1. Ska du sluta på Jysk???, Näee bor hon på landet kan jag tro att hon inte trivs i stan då. Mysigt att du ska vara hundvakt åt en annan vovve ihelgen, vad är det för ras?
    kram

    SvaraRadera