torsdag 4 oktober 2012

nattbabbel

Det har blivit mycket syskontid det senaste. Inte mig emot när man har en sådan bra bror som jag har. Nu sitter vi här igen och Alex har visat mig knep i Photoshop ett tag. Jag sitter och planerar kommande objektivköp och datorköp. Ska nämligen på arbetsintervju på fredag, och får jag jobbet börjar det redan på måndag. Så, då har jag råd med julklappar till både mig själv och andra detta året. Hallelujah! 

Har siktat in mig på att köpa ett porträttobjektiv och ett macro, samt en rymlig kameraväska. Jag håller tummarna för jobb, och nya fotoprylar. Känns som att det behövs när man använt samma objektiv i över ett år.

Hade inte heller varit fel att få åka utomlands med S runt min födelsedag. Är tyvärr förbannat trött på dessa "vanliga" födelsedagar, då min känns ihopsmetad med julen. Kanske inte särskilt konstigt när man fyller år dagen efter. Men, är det min dag en gång per år vill man ju gärna att den ska vara speciell. Alltså tänker jag fly landet. Hehe! (vi får se hur det blir med det)

Ska gå ut och ta en nattecigg och sedan möjligtvis gå och lägga mig. Imorgon är det en ny dag som ska tas tag i. Vilket betyder att gå upp i tid, äta rätt, ut och gå, samt förhoppningsvis få lite tid över till kameran. Godnatt.

1 kommentar: