torsdag 18 oktober 2012

do more of what makes you happy

De senaste dagarna har jag sysslat med så mycket annat än datorn. Ibland behöver det pausas. Har istället fördrivit tiden med att titta på min favoritserie, The Mentalist. Hela säsong fyra är genomkörd, och det är lika spännande fortfarande! Har även varit ute och rört på mig varje dag. Antingen en snabb promenad, joggingrunda eller långpromenad med intervallträning på stranden. Det är jäkligt skönt att ha kommit igång nu.


Imorgon är det helg, vilket inte gör någon större skillnad för en arbetslös som jag, mest att jag har mer folk runt omkring mig då. Får träffa min Sebastian imorgon, som tar med sig lilla Zonja. Får glädjepanik så fort jag ser henne.

Det som är planerat hittills är middag med min bror och pappa när Sebastian kommer hit imorgon. På lördag ska det mysas med vovven och S, och kvällen kommer spenderas hos svärföräldrarna med middag och sådant fint. Söndag ligger öppet för förslag. Känner på mig att det kommer bli en bra helg i vilket fall.


1 kommentar:

  1. Jätteskönt att koppla bort dator och internet och allt sådant ibland,för man behöver paus även av det

    SvaraRadera