lördag 29 augusti 2015

fullspäckad dag med skit i skogen

Jag, Sebbe och Nicco spenderade eftermiddagen på skjutbanan som Sebbe brukar hjälpa till på. Fun fact: jag bajsade i skogen för första gången (i vuxen ålder), då de inte har någon toalett där och jag har IBS (tackar någon högre makt, eller Sebbe, för att han hade servetter i handsfacket). När jag var klar och gick därifrån tänkte jag "där var jag en erfarenhet rikare" och skrattade för mig själv. Livet som IBS:are. What to do, liksom.



Anledningen till att vi var på skjutbanan: Sebbe instruerade min morbrors fru och hennes vänner som ville testa på att skjuta - först med luftgevär.


(nicco chillade hårt på verandan.)

Sedan testades det på hagelgevär.

Därefter bar det av hem till Sebbes föräldrar för att träffa hans mormor som fyller 91 år idag! HIPPHIPPHURRA. Stannade såpass länge att vi även hann käka middag i form av thaimat. Sedan var det dags att åka hem för lite trädgårdsfest som just nu pågår utanför mitt fönster. Alex vänner överraskade honom med alkohol och grillat med anledning till att samla alla vänner innan han åker till Singapore. Så sjukt att det är mindre än två veckor kvar.

Ha en fortsatt bra kväll och natt.
PUSS/HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar