onsdag 5 augusti 2015

bokläsning och anna-dejt

Efter en sen frukost bar jag ut en solstol i trädgården och lade mig och läste i över en timma. Det är första gången på hela sommaren (förutom en bok om hundpsykologi) som jag fått ro nog i kroppen för att ta tag i en bok och försjunka in i den för en stund. Läser just nu Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes. Lagom nivå när en inte läst en skönlitterär bok på ett tag.

Vid halv fyra var det dock dags att göra sig iordning, för att sedan bila till halmstad och träffa min älskade anna. Tre timmar tillsammans flög förbi. Väldigt skönt att få prata av sig och även få en uppdatering kring vad som händer i hennes liv.

Ska alldeles strax göra mig redo för sängen, så att det snabbt blir imorgon. Jag och sebbe ska nämligen träffa valparna för andra gången imorgon kväll. Bästa grejen.


PUSS GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar