torsdag 25 april 2013

träningstagg

Idag har vi haft tema friskvård och hälsa på Miroi, så när jag kom hem idag var jag extra taggad på att ge mig på träningen. Dock är min kropp lite trögstartat nu efter att jag vart sjuk halva veckan, men började med att gå cirka 27 minuter på bandet. Sedan sprang jag 9 minuter och avslutade till sist med 20 stycken squats (stavning?). För ni som inte vet vad det är finns en liten video nedan. Hehehe

Känner redan vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Sjukt gött! När vi ändå är inne på ämnet pratade vi även om en utmaning idag på Miroi, som handlade om att flera stycken skulle börja motionera på morgonen. Då har man några att sporras mot, så ska nog haka på!

Hur som helst mina vänner. Helgen som kommer är en flytt-helg och vi börjar tidigt på lördag morgon. S ska äntligen flytta till hans nya lägenhet, så vi ska självklart hjälpa till. På lördagkvällen blir det middag hos mina goa svärföräldrar och på söndag ska vi städa i huset han flyttar ifrån, och förhoppningsvis hinna med något träningspass också. Lovelovelove

1 kommentar:

  1. Ohh trevligt med ny lägenhet samt skönt att träna ändå trots förkylning, den kan ibland göra en piggare om man tränar försiktigt

    SvaraRadera