söndag 21 april 2013

alla dagar vi missat

Det har varit fullspäckat med aktiviteter och trötthet sedan jag var här inne sist.

Veckan som gått.

Onsdag: Kickade igång min lediga dag med ett pass på löpbandet och fyrtio minuter senare kom min fina Jenni till mig för att spendera några kvalitetstimmar ute i solen med varsin kaffe. Kommer inte alls ihåg vad jag gjorde på kvällen. Bara att jag var väldigt trött.




Får ont i hjärtat när jag ser bilden ovan. Ont för att dem är så fina, mina syskon.

Torsdag: Begravning, minnesstund och fika hos min låtsasfarmor efteråt. En lång dag som följdes av nostalgimusik och prat med bror.

Fredag: Studiebesök på ett företag i Varberg med Miroi på förmiddagen. Samåkte med tre grabbar dit och hem. Skrattade och sjöng med till gamla hits i bilen. Och på eftermiddagen var jag borta på Willys och lämnade in mitt CV. Tränade en vända, sov i soffan och sedan kom S (äntligen) hit. Använde inte kameran på hela dagen. Någonting får man ju lämna till er fantasi. Hehe







Höger: småbränd efter en dag ute på landet. Vänster: hemkommen från svärföräldrarna. Mätta och trötta.

Lördag: Vaknade upp på ett strålande humör och solen verkade ha gjort likadant. Så vi bestämde oss för att åka upp till mammas stuga och hjälpa till där under dagen. Åkte hem och duschade för att dra vidare till Halmstad och äta en sjukt god middag och spela TP hos S föräldrar.

Söndag (idag): Åt en lång frulle och bytte om till träningskläder. Åkte ut till stranden och sprang/gick en runda där tillsammans med min fina karl. Och ikväll har vi bara slappat i soffan. Spontanköpte bingolotter när vi var och handlade, men vann tyvärr ingenting ikväll. Jag har även haft en dunderhuvudvärk och känt mig febrig. Hoppas verkligen att det gått över tills imorgon. Ska nämligen fira min älskade bror som fyller hela 23 år. Det kommer bjudas på varm smörgåstårta, som blivit något av en tradition i vår familj. ASGOTT. Så, det vill jag klart inte missa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar