tisdag 16 april 2013

suddiga bilder och en gnutta bitterhet

Hej! Igår när jag var på Miroi fick jag ett roligt samtal angående ett jobb jag så. gärna. vill ha. Intervjun skulle hållas redan idag. Och imorse vaknade jag upp, peppad på intervju, men skitkass i kroppen. KUL. Mådde illa och hade frossa, men masade mig till intervjun ändå, och gjorde så gott jag kunde. Jävligt typiskt bara.

Hur sooom. Åkte sedan vidare till Miroi och spenderade min eftermiddag där. Satt och letade upp information om att starta eget, och känner mig faktiskt taggad till den planen jag har. Det är dock ingenting jag kommer sätta igång med nu, men framförhållning och planering är ju alltid bra.

Just nu vill jag bara fortsätta framåt, få en inkomst och kunna spara ihop pengar. Köpa en ny kamera och dator eftersom båda håller på att krackelera, och göra om lite här hemma hade också behövts. Detta ständiga mal om jobb (förlåt), men det är ganska osoft att leva på existensminimum. Behöver vara lite bitter emellanåt. Hihi

Jag hoppas i alla fall innerligt att ni där ute i cyperspace har haft en finfin tisdag! Kärlek 



Vänster. Skålade efter gårdagens träning. Höger. Imorse, innan jag åkte till Halmstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar