onsdag 24 april 2013

pinterest/hjärta

Jag har nu utfört hjärt- och lungräddning på mina kära dator i över en timma och äntligen valde den att återkomma till livet och gå av sig själv. Puh! Men, det är nog dags att börja spara ihop till en ny dator när jag får en inkomst. Det här fungerar inte.

I vilket fall. Ikväll har jag spenderat kvalitetstid med pappa, bror och hans flickvän. Skönt att sitta och småprata och dricka kaffe utan några som helst krav. Dem har varit insatta i en fotbollsmatch, och jag har löst korsord och fastnat i pinterest (som man lätt gör). Här är lite av det jag pinnade ikväll:





Bildkällor finns på min pinterest.

3 kommentarer:

  1. Tack för raderna till Bellman, samt så skönt att du fick igång datorn =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, ja det är skönt att det verkar vara på bättringsvägen

    SvaraRadera
  3. http://sanastasia.blogg.se/2013/april/kattn.html#comment Ska du se The Host eller har du sett den?

    SvaraRadera