fredag 26 april 2013

fridayfriday

Heeej fredag. Du är så välkommen så! Fick sluta hela 2,5 timma tidigare idag så har äntligen hunnit med att ringa Anticimex som har otroligt dumma telefontider. Och eftersom vi fick sluta så tidigt hinner jag även dra ut på en joggingrunda i eftermiddag. Det är himla skönt väder ute, och då klarar jag inte av att stå inne på löpbandet och träna. Idag hade jag tänkt börja på ett 8-veckorsprogram för nybörjare inom löpning då alltså. Skulle egentligen satt igång på måndag, men jag pallar inte vänta! Är sjukt taggad.

1. På Miroi levererade Zarife färgglatt och mönstrat. Uppiggande! 2. Matkoma-jag. Trött, men nöjd.


3. 8-veckorsprogrammet som ska påbörjas inom en timma! 4. Glad-att-det-är-fredag-och-taggad-som-fan!

1 kommentar:

  1. Fina du och ja lovely att det är fredag =D

    Skönt att få sluta tidigare och hinna med lite träning och så innan fredagsmys

    SvaraRadera