onsdag 3 april 2013

lediga onsdagen

Bonjour mon cher! Långledigheten har ju varit helt fantastisk. Spenderat all min tid med Sebastian och varit på tre middagar. I fredags bjöds det på påskmiddag och fest hos mammas familj, i lördags var vi hos Sebastians familj och i söndags åt vi hos min pappa. Är nu en aning trött på ägg och är 1,5 kg tyngre, så det ska gås bort nu i veckan igen. Tog lite långledigt även från bloggen, vilket var behövligt och skönt.

Igår var jag på Miroi i vanlig ordning och dagen där bestod av att se en tre timmar lång film som hette JAG AB, vilken jag skulle vilja rekommendera till hela Sveriges befolkning, eller egentligen hela världen. Blev väldigt inspirerad och motiverad!

Idag är det min lediga onsdag och jag hade tänkt spendera en del av den ute på en snabb promenad i vårsolen. Så det är vad jag ska göra nu. Ha en fortsatt bra onsdag nu! Puss

1 kommentar:

  1. Härligt, samt så härligt att spendera med killen hela påsken med =D

    SvaraRadera