lördag 13 april 2013

fina dagar.

Fredagen var ju bara så himla bra. På morgonen åkte jag, två stycken från min grupp på Miroi och vår handledare till Varberg för att inspirera dem där på Miroi att starta upp projektarbeten. Dem hade tydligen inte förstått meningen med det, och därför åkte vi dit. Vår handledare föreläste först om varför och hur, och sedan fick vi prata om våra olika projekt vi håller på med, och hur det kan kopplas till jobbsökandet. Väldigt intressant och kul!

Såhär glada var vi:

Och så drack vi kaffe som smakade råttpiss.

När vi kom tillbaka till Falkenberg var vi cirka tio stycken i gruppen och våra handledare som gick ner och åt på En till pizzeria i stan. Är otroligt glad över att jag träffat dessa människorna!

Imorse startade jag dagen med morgonkaffe och Nils Karlsson Pyssling. Himla mysigt.

Och precis nu ska jag börja göra mig iordning för att sedan ta tåget till Halmstad och fira min bästa människa ikväll. Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar