torsdag 4 februari 2016

yoga, hockey och plugg


I tisdags fick jag äntligen hem min nya yogamatta. Genomförde mitt första pass den kvällen och älskade det. Det är när en börjar om en sådan process som yoga faktiskt är, som en inser hur mycket kroppen längtat efter det. Är glad att jag tog beslutet att börja igen.



I onsdags var jag i skolan hela dagen tillsammans med min grupp och arbetade på vår forskningsstudie. Då kan det se ut som ovan. Det är ungefär så spännande som det ser ut. Dock har vi det jävligt roligt, så finns inte särskilt mycket att klaga på egentligen. Vi fikar, dricker kaffe, sjunger och pratar om livet trots att vi har en fet rapport att skriva. På något sätt går det liksom ändå.

Och idag är det torsdag. Åter igen en heldag i skolan och nu ikväll var vi över hos Sebbes mamma - åt rostade mackor, drack kaffe och pratade. Tänkte nu titta klart på hockeyn och sedan göra mitt tredje yogapass när Sebbe kommer hem från fotbollen.

Puss&hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar