fredag 19 februari 2016

vad jag tänker på ofta



+ Undrar hur Zonja har det.
+ Vad jag ger för första intryck, samt hur jag uppfattas av människor i min omgivning. Spännande grej. Är seriöst så jävla nyfiken.
+ Vad jag ska göra i sommar - ska jag jobba? Isåfall var?
+ Var jag kommer hamna efter min utbildning. Det gör mig skräckslagen, samtidigt som det kittlas lite i kroppen.
+ Vad jag skulle göra om jag vann en stor summa pengar.
+ Att jag vill bo tillsammans med Sebastian långt ute på landet, där en kan öppna dörren och gå direkt ut i naturen samtidigt som en har Nicco i hasorna, okopplad och fri.
+ Hur jag vill inreda mitt framtida hem (och nuvarande för den delen).
+ Att jag vill åka utomlands och uppleva världen.

Ungefär så. Självklart mycket mer, men var tvungen att skriva ner lite för att kunna sluta fixera.

Hejhöpp, sov gött! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar