söndag 14 februari 2016

SÖNDAG


Denna söndag började med frallor från Stålboms, kaffe och juice följt av många intensiva och hårda kramar i soffan. Nicco hävde sig över mig och snusade mig i nacken, samt gav mig ett rivsår i pannan. Sådant som kan hända när en gosar med ivrig hund.


Vi gjorde oss sedan redo för att åka ut i skogen en vända - andas frisk luft och se på när Nicco yr runt.


När vi kom hem från skogen gick vi direkt in till pappa. Skypade med bror (saknar den jäveln), åt middag och fikade tillsammans. Imorse när Sebbe var nere på Stålboms och köpte frallor köpte han nämligen med sig tre chokladbiskvier för att kunna ta en alla-hjärtans-dag-fika med pappa och mig. Fint.

Vid tre-tiden drabbades jag av en plötslig trötthet, så gick in till mig, lade mig i soffan och gjorde absolut ingenting i någon halvtimma (förutom att skicka röstmeddelande till Lina). Därefter kom Sebbe och Nicco in, då vi tittade på första avsnittet av Gåsmamman. Och gissa? Självklart fastnade vi.


Vi tog oss dock en paus vid sju-tiden för att jag skulle yoga, men fortsatte såklart att titta efter det, ungefär tills nu. Nu är det dags att sova, kanskeee. I alla fall för Sebbe, och jag tänkte beställa ett par byxor eftersom mitt sista par svarta fick en begynnande spricka idag.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar