lördag 31 oktober 2015

förståndet.

Vad som gjorts idag i kronologisk ordning (från och med klockan ett):


1. Tog kort på mig själv i väntan på Rebecca - åkte till Ljungby och gick i skogen en timma. Åkte hem och hamnade inne hos pappa för att äta pastasoppa. 2. Tittade på hockey tillsammans med pappa. Drack kaffe och deppade lite över att Frölunda inte pallade trycket.


3. Lade mig på golvet bredvid en trött hund och gosade i pauserna.


4. Och lite till. Vid fyra kom Sebbe hem och gjorde oss sällskap. Därefter har kvällen bestått av Så mycket bättre, kaffe och en morotskaka. I vanliga fall hade jag ansträngt mig mer för att försöka skriva en bättre formulerad text, men har fan inte lust idag och vem fan bryr sig egentligen. Ville egentligen bara tillåta min hjärna att fokusera för ett tag, bortom de tusen osammanhängande tankar som tumlar där inne. Mår fysiskt illa när jag inte får grepp om dem, så jag måste stänga av och göra något enkelt. Så som att skriva en saklig text om vad jag gör och hur mina dagar ser ut. Det får duga sålänge, tills jag hittar ett sätt att reda upp det som försiggår.

Sova nu då. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar