torsdag 15 oktober 2015

en sjuk pluggdag

Såhär har majoriteten av min dag sett ut. Mått ännu sämre idag, så har legat i soffan med innertofflor och en filt samtidigt som jag pluggat/läst i fem timmar. Pausade endast för att göra varma mackor och kaffe.



Sebastian och Nicco åkte iväg imorse och var borta till halv fem. När de kom tillbaka packade jag en väska och följde med dem till Halmstad. S åkte härifrån vid sex-tiden för något jobbrelaterat och jag satte igång med middagen. Lagade en frikkin' god köttfärssås och när jag käkat upp och gjort iordning i köket möttes jag av att isbjörnen ovan hoppat upp i soffan själv och lagt sig till rätta (första gången han gjort det i min närvaro). Hashtag storkille.

Ska fortsätta snutta kudde i soffan och drömma söta drömmar om att det är fredag imorgon.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar