lördag 7 mars 2015

ångestberg och free people

Jag har haft en del att stå i sedan jag skrev här sist. Har inte tid för något annat än praktik, skolarbete och ångest. Igår steg ångesten till dess maxgräns och på väg hem från praktiken ville jag bara skrikgråta i bilen. Åkte därmed hem till mamma och mellanlandade innan jag åkte hem till mitt tysta lilla hus. Fick även spytt ut en del under natten när S kom hem till mig. Vaknade dock med en klump i halsen idag och när S åkt hem bestämde jag mig för att göra mig av med ångesten. Satte mig ner och skrev ner skiten i min loggbok för VFUn och kunde sedan halvt lämna det där. Kunde i vilket fall andas igen.

Dagen har sedan sett ljusare ut. Åt middag med pappa och bror och åkte sedan till mamma för att dricka kaffe och bara slappa. Nu är det dags för mello - andra chansen tillsammans med pappa. S är i Halmstad och ska på avslutningsfest för revyn. De körde den sista föreställningen idag, och det måste de ju fira.



En kvinna med lite lättare andning i en ny fantastisk tröja/tunika från free people (köpt i urban outfitters webshop) som jag suktat efter i tre månader. Äntligen är den min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar