måndag 30 mars 2015

bröl

Jag är inte gjord för att vara uppe från kvart i sex på morgonen. Det är bara så det är. Det slutar alltid med illamående, frossa och en lång kamp mot de blytunga ögonlocken. Jag kan inte, ärligt. Dagen började med att köra pappa till jobbet vid kvart över sju, för att vid åtta gå på arbetsintervju och åka till skolan vid halv nio. Därefter har en tre timmar lång kursintroduktion segat sig förbi (sista kursen innan sommaren!!). När det var över styrde jag mot falkenberg igen - åt sushi och åkte sedan till rebecca för att hjälpa henne packa upp och fixa i hennes nya lägga. Där och då började frossan komma och illamåendet hade varit ett faktum sedan flera timmar tillbaka. Efter två timmar hos rebecca åkte jag och hämtade farsgubben på jobbet. När jag kom hem igen råkade jag somna i tio minuter innan rebecca kom och hämtade mig igen. Handlade - åkte hem till henne och möblerade och fixade - rebecca lagade köffässås (hennes uttal) - åt - drack kaffe och nu är jag hemma igen. Hade jag inte fått de tio minuterna sömn innan hade jag varit död precis nu.

Imorgon och onsdag är det föreläsningar och laborationer som står på schemat, sedan är det en jävligt go långhelg med röda dagar som är de enda loven vi får på högskolan (förutom sommarlovet). AMEN.


Bild från i lördags då jag och S var iväg på 25-årsfest. Orkar dock inte berätta mer om det!

HADETSÅBRASÅHÖRSVI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar