torsdag 11 september 2014

var är hösten?

Tiodagarsprognosen säger att det kommer vara 18 - 20 grader ute. Det strider mot mina höstkänslor!

Jag vill:
- börja använda min kick-ass-höstjacka.
- tända ljus på kvällarna utan att det blir för varmt.
- dricka thé (vilket jag bara gör på hösten och när jag är sjuk)
- att det ska prassla under fötterna av löv som fallit från träden.
- inte svettas i mina höstkängor.
- börja använda mysiga sweatshirts och koftor.
- ta på mig vinterjackan på kvällarna när jag går ut för att ta en cigg.
- känna att kaffekoppen värmer mina frusna fingrar.
- vara omgiven av de fina höstfärgerna. de gör mig inspirerad och lycklig!

Så, komsikomsi hösten.


En soldränkt loftgång i mitten av september. Finn ett fel.



Jag är tyvärr inte någon direkt värmedyrkare. Sol får det gärna vara, men inte allt för varmt för då smäller jag av. Vill ha krisp och frisk luft! PUSS

2 kommentarer:

  1. Jaa nu vill jag också ha höst och rispig luft =D

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, du verkar så go och rar du med =D
    kramar

    SvaraRadera