söndag 28 september 2014

togge the man

Igår vid tio på kvällen började jag på en stor röjning av mitt lilla hem. Städade ur skåp, rensade hyllor och rensade hela huset på papper, kartonger och annan skit. Imorse åkte vi och slängde allt och sedan dess har jag städat. Verkligen gjort en rejäl höststädning. Tror inte jag haft det såhär fint sedan jag flyttade in här för två år sedan.

När sebbe åkte hem och jag lade mig i soffan fick jag för första gången på flera månader lust att dra på mig träningskläderna och gå en runda. Skickade en snapchat till rebecca som var på och därefter gick vi en runda på fem kilometer. Så himla skönt. Blev sedan bjuden på tacos och fick mysa med katten togge. En eminent söndagssyssla och ett perfekt avslut på denna helgen.

Imorgon ska jag plugga hemifrån och gå ut en runda med rebecca på kvällen igen. PUSS




foto&redigering - lovisa bengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar