tisdag 9 september 2014

huvan, täcket och jag

Det har inte alls varit en bra dag. För att inte gå in på det på djupet kan jag väl bara berätta att jag tagit några tester idag på sjukhuset inför ett kommande läkarbesök. Stressade runt hela morgonen och slängde i mig maten innan jag skulle till skolan vid ett. En timma senare kom magkrampen. Den värsta jag känt på hur länge som hest. Så det var bara att ta sig hem och slänga sig raklång i soffan. Har därefter inte gjort särskilt mycket.

Jag och Sebbe hjälptes åt att laga mat när han kom hem och har sedan dess legat i soffan och druckit kaffe. Är svinsugen på godis, men orkar inte ta mig någonstans. Kanske lika bra det dock. Ska snart se idol istället och ta ut mitt täcke till soffan för att mysa lite extra. När jag får mitt magont blir jag som febrig i kroppen och fryser hela tiden. Då är täcket och huvtröjan mina bästa vänner.





(foto tagna med photo booth)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar