torsdag 25 september 2014

lek.





1. När dagen börjar grymt bra med en fin fickparkering (har inte fickparkerat sedan jag tog körkort) var jag tvungen till att skicka snapchat till anna. Hon vet känslan.

2. Dagens workshop i skolan. Fokuserar just nu på lek, lärande och rörelse vilket kanske inte syns på bilden, men så är det. Gillar verkligen att arbeta med enkla medel som blir till något annat bara en lägger en tanke bakom det.

Innan det var dags för skola var jag och min arbetspartner ute på en förskola och gjorde våra första observationer till studien vi håller på med fram till november. Alltid lika roligt att komma ut, men en påminns ganska snabbt vad en behöver vänja sig vid när en själv ska börja arbeta. Bajslukt som fyller ett helt rum, snor överallt och sköna kommentarer från diverse håll. Kommer nog klara mig, måste bara försvaga mitt luktsinne och arbeta på mina kräkreflexer innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar