tisdag 25 februari 2014

fredag - tisdag


Fredag. Efter att jag och Anna lämnat in hemtentan bestämde vi oss för att gå en runda på stranden. Mysigt som få, även om zonja var skällig och det luktade tång.


Åkte senare hem till falkenberg och spenderade hela kvällen inne hos pappa, som blev zonjas nya favorit. Låg tryckt intill pappa och gosade :) 

Söndag. Hoppar över lördagen, då det inte hände något speciellt.  Söndagen bestod av hockeytittande med zonja i knät och efteråt kom S och hämtade oss. Körde sedan hem henne och pussades hejdå med gosan.

Hjärtat.  

Måndag. Igår var första dagen på min andra VFU-period. Så himla roligt att få ta del av en verksamhet och lära sig varje dag med barnen. Älskar mitt framtida yrke!

Det var ljummet i luften på rasten så jag gick ut en runda och satt nere vid Nissan och filosoferade en bra stund. Slutade vid fyra och väntade hemma på att S skulle komma hem och köra mig till gymmet. Köttade på, även om jag var helt slut. Funderar på var jag fick min energi ifrån egentligen.



Tisdag. Tidig morgon idag på VFU:n, vilket också betyder att en slutar tidigt! Var hemma vid tjugo över ett och nu ska jag dricka kaffe. Ikväll blir det plugg och träning! Gillar livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar