onsdag 5 februari 2014

livet, vilken grej alltså

Saker som är extra bra just nu:
- Jag trivs fantastiskt bra i skolan
- Jag håller fortfarande igång träningen och har kommit på många nyttiga substitut för min vanliga mat som jag är förälskad i
- Är omringad av grymma människor i skolan och hemma
- Ska åka hem i övermorgon och har en helt oplanerad helg framför mig (förutom en födelsedagsfrukost tillsammans med Sebastian som fyller 23 år på lördag)
- Har verkligen hittat drivkraften bakom plugget och tar mer än gärna upp en bok och läser tills jag somnar
- Fick reda på var jag ska vara nästa VFU-period (om två veckor) och jag kunde inte blivit mer nöjd!

Mindre bra saker:
- Börjar känna mig sjuk
- Saknar min mops-kompis

Som ni ser överväger den extra bra listan mot den mindre bra listan. Ibland måste det vara så för att orka när det mindre bra tar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar