söndag 2 februari 2014

LOVISA/overallsinvigning


Den här helgen kunde inte blivit så mycket bättre. Inledde min lediga dag med att hämta min andra hälft Lovisa på tågstationen i falkenberg och åka direkt till ge-kås. Körde tillbaka när snöovädret hade börjat och allting var helt vitt ute. Gick ner till stantons när vi kom hem till mig och åt godaste kycklingsalladen på länge och avslutade dagen med att dricka thé hemma hos mig.

På lördagen var det dags för overallsinvigningen. Jag, Malin och Anna möttes upp utanför Malin och gick tillsammans in till stan där vi mötte upp annat fruset folk! Sedan var det igång.

Anna <3




 Såhär såg vi ut i våra overaller, innan tvåorna terroriserade dem med gammal och sur mat.



På kvällen var det dags att fira att vi hade tagit oss igenom dagen i form av förfest på Bolmens och sedan en utgång på stan. Jag, Anna och fyra andra drog in till stan tidigare än dem andra och satt på Bulls och drack en stund innan vi drog vidare till Morfars för att dansa resten av natten. Himla nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar