måndag 17 februari 2014

effektivitet och slapphet

Otroligt bra dag. Efter några timmars sömn var det dags att gå upp och bila till min nya VFU-plats för ett handledarmöte. Kändes positivt och nu ser jag fram emot praktiken ännu mer. Vill bli klar med hemtentan, lämna in den, ta helg och sedan vara ifrån skolan i två veckor. 

Efter mötet åkte jag direkt till friskis för ett pass på gymmet. Värmde upp med 25 minuter på löpbandet, körde igenom 9 maskiner, 25 minuter på spinningcykeln och avslutade med 5 minuter rodd. Var totalt slut efter passet. Körde hem, åt och duschade, sedan var det meningen att jag skulle sätta mig med hemtentan, men det blev en lång powernap istället på tre timmar på grund av spänningshuvudvärk. Har suttit en stund ikväll istället och nu mår jag mycket bättre. Imorgon är det gym, skola och hemtenta-plugg som gäller, samt att jag ska ta mig tillbaka till falkenberg igen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar